2012 Christmas Dinner

Christmas Dinner Menu

Natal tahun 2012 gw lewatkan dengan makan malam bersama teman2 blogger di rumah Imel. Judulnya tinggal terima beres aja. Patungan bahan makan malem & Imel yang masak. Acara dinner jam 5.30, gw dan Umi,Dino, Anthony sampe rumah Imel sekitar jam 3 kalo ga salah, sekalian bantu2 sedikit. Jam 6 dateng deh Ruby menyusul…Pas liat menu nya, makanan nya banyak bener. Ini nih yang kita makan pas natal kemarin itu

Our Dinner
Sparkling Wine
Spiced Hot Chocolate with Marshmallow & Meringue
Shrimp Cocktails
Baked Mushroom with Tuna & Melted Cheese
Crostini Selection
Crostini with Tuna & Smoked Salmon with Sour Cream
Apple Orange Salad with Smoked Salmon
Baked Mackerel with Macaroni
Honey Glazed Roasted Chicken
Pear with Vanilla Ice Cream

Semua menu nya gw doyan…tapi Ā gw paling demen dengan Baked Mushroom, Shrimp Cocktail, Roasted Chicken (the sexy one…). Istirahat bentar nyiapin perut buat dessert. Dessert nya pir rebus ala master chef šŸ˜€

Belum komplit kalo ga pake acara tukeran kado. Ini dia nih hasil tukeran kado sesama foodies

Gift Exchange

Merry Christmas & Happy New Year All!

 

 

Advertisements

4 Comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s